Saturday, September 19, 2009

LENTERA AIDILFITRI

Assalamualaikum dan salam sejahtera my friends!



Sempena raya yang akan menjelma esok hari...Nivvy ingin mengucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf ZAHIR dan BATIN...


Nivvy juga nak wish selamat hari raya kepada sahabat blogger yang sentiasa memberi sokongan dikala sunyi dan gembira..(baca dgn mood jiwang..haha)

  • Hilal
  • Tekiding Bubus
  • PIE TESL
  • Masturah
  • Nizam ME
  • nADIR
  • aBNG sIDI
  • jASS
  • dan semua yang tidak dapat saya sebutkan di sini...

saya juga nak wish kepada semua FELO-felo, abang2 dan kakak2 di HEP KKIP dan juga sAUDARA azrul MPP, JAKMAS KKIP....MAAF ZAHIR DAN BATIN.....



kawan-kawan di SKBL, SMKANI, KISAS, KMK, dan juga UMS...maaf zahir dan juga batin...


semoga raya kita kali ini mendapat keberkatannya...
aminn...

3 comments:

Hilal Azmi said...

Salam Aidilfitri Borhan...Aku mintak ampun & maaf atas segala salah & silap yang aku wat kat hg...Aku jugak nak mintak maaf kalo hg ada terasa ati ngan aku di kala kita sedang rancak bergurau senda...Smoga dengan kehadiran Syawal nie terhapuslah dosa antara kita...Insyaallah...

NIVYANFAZZA said...

aku pun sama lah...semoga kita beraya dgn hati yg tenang dan damai....

master mazeen said...

Assalamualaikum...

aku pun nak mintak maaf;
1. sempena raya aidilfitri, aku memohon 10 jari tangan dan 10 jari kaki mintak maaf dan mintak ampun segala salah dan silap sepanjang kita bersahabat...
2. mintak maaf jugak kerana lambat baca blog ko. Aku kat umah tak sempat nak on9.heehe

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...