Sunday, April 5, 2009

PERTANDINGAN DEBAT SEMBANG KOPI 2009

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

1) Dua,tiga minggu kebelakangan ini, saya terlalu sibuk dengan pelbagai kerja antaranya assingment, lab report, dan aktiviti kolej.

2) Dalam kesibukan ini menyebabkan saya tidak dapat berkongsi idea dengan pembaca mengenai banyak isu yang telah berlaku di dalam negara mahupun luar baru-baru ini.

3) Bermula dengan Pilihan raya di dua Bukit iaitu Bukit Selambau dan juga Bukit Gantang serta pilihanraya di Batang Ai, Sarawak.

4) Selepas itu, peristiwa bersejarah peralihan kuasa Presiden UMNO dan juga Perdana Menteri Malaysia daripada Y.A.Berbhg. Tun Abdullah Badawi kepada Y.A.B Datuk Sri Najib.

5) Selasa (7 April 2009) bermula pula, pertandingan Debat Sembang Kopi, anjuran Majlis Perwakilan Pelajar UMS, yang mana Penyelarasnya ialah Saudara Adam dan Pengarahnya adalah Saudara Claoston.

6) Setakat ini sahaja buat kali ini, posting yang akan datang, saya akan membuat satu posting gabungan peristiwa-peristiwa yang berlaku baru-baru ini.

7) Tidak dilupakan juga, saya mendoakan agar sahabat saya, Saudara Raffie agar cepat sembuh daripada pembedahan appendix..

Amin

2 comments:

cton said...

moga berjaya...

cton said...

moga berjaya